5 november

"vem? vad? varför? hur?
vem? vad? var? när? varför? hur?"

vilka sjukt dåliga program som går nu förtiden..
dom kan ju inte göra om gamla program och göra
något nytt av det.
då blir ju allt bara fel....
den här gången har dom gjort om
"richard scarrys äventyrsvärld"
till något som heter
"hurra för kalle"
vad är det för konstigheter?!

godmorgon i alla fall!



nu har jag tömt kameran iallafall.
och därför lägger jag in en bild på sundh.

idag ska jag inte göra ett skit på hela dagen
ända tills jag ska ut och äta med mamma.
mys!!

sen ikväll få jag se vad som händer.
pusshejj

Kommentarer
Postat av: lolloo

vilken härlig utväxt dära! ;)

är det en liten eld jag ser i hörnet eller?? :$

2010-11-07 @ 16:41:22
URL: http://sundiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback