guds bajs!

jag har haft en himla skön dag idag.
inte gjort nånting alls.
bara typ legat i soffan.

efter middagen så kom jullis med kaka!!
insåg att jag kanske borde ta bilder innan
guds bajs hann ta slut!



mycket mums på den i alla fall!
åt bara upp hälften, så har halva kvar till imorgon.

för när mamma kom hem från jobbet så gjorde vi pepparkaksdeg!
pappas farmors recept.
lite långsökt det kommer bli när mina barnbarn ska säga vars
recepet kommer ifrån (a)
men värsta mys i alla fall med pepparkaksdeg!

pepparkaksdeg har ju med julen att göra och
jag anser att man kan inte baka pepparkakor utan
att lyssna på julmusik!
så det så!

jag fick just för mig att göra en jullista på spotify
så nu ska jag fortsätta med den.
sen ska jag sova, det är ju skola imorgon...
godnatt.

( det är 46 dagar, 1 timme och 22 minuter kvar till julafton)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback