15 oktober

nu är det äntligen fredag igen.
ännu en lång och tröttsam vecka har gått.

ikväll var det bara jag & pappa som åt middag.
mamma kommer hem senare för hon har varit i
uppsala hela veckan & rebecka for bort imorse.
en lugn och skön dag/kväll.

senare så tror jag bara att jag kommer vara hemma.
emelie for hem till aspliden för att vara barnvakt i helgen,
mycket elak människa.
hon kommer tydligen göra det nästa vecka också,
och då kommer hon missa frostdansen!!!
elak emelie, elak!

frostdansen är nästa lördag kl12 tror jag.
förhoppningsvis så ska så många som möjligt komma dit och titta!
för mer info kolla:
www.flbs.se



nu ska jag se om det finns något roligt att
se på tvn istället.
ha en bra kväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback