15 april

det är nästan så att mamma är uppe i varv.
vi åker till stugan på söndag och hon springer runt
som en tok med papper och penna och frågar
vad det är vi ska ta med oss dit.
samtidigt som hon säger att, vi kan inte packa förrän söndag.

men då ställer jag frågan:
varför frågar du mig när jag aldrig ens varit där?

men hon tycker på nåt sätt att jag ska ha förmågan att svara.

nyss så fick hon mig att visa massa bilder på stugan för
att hon skulle kunna se vad som fanns och vad vi
borde ta med oss.

bjuder på några sommarbilder från stugan!





nu börjar jag typ bli hungrig.
mamma har börjat laga tacopaj, känns awesome
även om jag egentligen ville ha tacogratäng..

ikväll får vi se vad jag gör.
har lite olika idéer.
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback