2 april

good day!
nu har jag blivit riktigt less på att min dator inte gör som jag vill
att den ska göra utan bara jävlas med mig hela tiden,
och är segare än en... ja jag vet inte vad!
så nu skiter jag i internet explorer och kör google chrome istället.
har hört att de går typ mkt fortare osv men jag har aldrig testat innan.
känner mig så old school men.

igår var awesome.
massa mysigt folk och bra filmer.
sherlock holmes, love boogie, trollkarlens lärling + ett NCIS-avsnitt.
inte dåligt alls!
fick gå och lägga mig vid halv4-4 nån gång, då alla hade farit.
ikväll äre kalasmys hemma hos piv som fyllde år i torsdags.
blir nog awesome!
vi ska ha klänning, och kalasa till oss.
ska se om jag orkar ta nån form av outfit-bild sen.
nu måste jag hitta på mer kalasiga saker..
pusshej, ha en bäst kväll!

btw, känner hur det luktar mat nere.
mummmmsssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback