29 augusti

måndag igen då.
ja va jättetrött imorsefast jag inte hade gått och
lagt mig så jättesent igårkväll...
men men, det är visst så det ska va... antar jag!
efter skolan så kom frida och hämtade mig och så
dejtade vi lite hemma hos henne med middag och
pannacotta till efterrätt, myyys!
vi for tillbaka till stan just innan 6 för hon skulle ha orkester.
så nu har jag just hunnit måla färdigt en tavla som jag började
med typ förra veckan eller när det var.
den behövde torka ett tag innan jag kunde fortsätta att måla på
den, och eftersom oljefärg tar rätt lång tid på sig att torka så
var den lagom ungefär nu!
nu hade jag funderat på att kanske baka nåt innan jag typ
lägger mig tidigt idag, rebecka har typ redan hunnit gå &
lägga sig och det såg superskönt ut!
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback