20 december

börjar ju faktiskt skriva liiite oftare iaf (a)
va ju bara 5 dagar sen sist!
har även tömt kameran nu.
det har jag inte gjort på närmare 1,5 månader...
lite jättetråkigt faktiskt!

det har hunnit en del sen ja tömde kameran.
jag har hunnit baka pepparkakor med mamma (23 november)
ställde upp några dvdfilmer på hyllor som pappa satte upp
(27 november)
bucklan <3 (2-4 december)
och sen renarna i helgen!
hinner nog lägga in nån film från det senare när dom är uppladdade.
har tänkt lite på varför jag inte tagit så mycket kort den senaste tiden.
och sen insett att det är för att min kamera blivit dålig.
tror faktiskt att dom blir sämre med tiden, och min kamera
är snart 3 år och har inte alls samma kvallitet som den hade
när vi va i egypten och jag tog de första bilderna!
i alla fall så nu när mina filmer ska föras över så ska jag
börja göra klart psykologin så jag kan fokusera på fysiken imorgon!
ha en bra kväll! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback