23 december

nu är det inte länge kvar innan det är julafton alltså!
idag har julgranen blivit klädd, de sista julklapparna
har blivit inslagna och en massa tomtar har ställts fram!
dock ser årets julgran otroligt tapig ut, så det blir
en bild på förra årets istället!
skulle färgat håret för snart en timma sen, men då precis
så ringde det på mor mins sökare och hon var tvungen
att åka till sjukhuset!
så jag spelar en aning piano istället för att fördriva tiden
innan hon kommer hem igen.
och jag säger bara en sak: brian crain!
dom finaste pianolåtarna jag någonsin hört..
helt otroligt!
nyss försökte jag lära mig en låt som hetter butterfly walts.
väldigt vacker och ganska krånglig!
nu måste jag fortsätta om jag ska lära mig någonting!
pusshej och god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback