11 februari

godkväll typ.
nu är då en till skolvecka avklarad.
nu är det bara 3 veckor kvar till sportlov.
awesome!

just nu väntar jag på mat och ler lite åt
att rasmus typ har somnat i min soffa..
haha han ligger och kramar alla mina söta
djur som bor i soffan.
en jättegroda, nallen & en gris
(som egentligen är en dubbeltoffel typ)

senare ska rasmus åka iväg me bussen.
så då blir jag ensam igen.
men det gör nog inte så mycket eftersom jag
ändå ska klia upp så pass tidigt imorgon
för att åka till skellefteå imorgon och
påbörja en kurs.

nu ska jag stänga av den dåliga musiken som
kommer från min gamlagamlagamla mobil.
fick lust att kolla vad som fanns på den, hehe
 
pusshejjjs

Kommentarer
Postat av: m

kom ihåg att nallen är min kille.

2011-02-11 @ 18:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback