12 februari

tjatja!

idag har jag varit i skellefteå hela dagen.
det var början på en ledarfortbildning
där vi också ska fara till auschwitz i en vecka.

målet med utbildningen är:
... att genomföra en upplevelsebaserad tematisk
ledarfortbildning för unga ledare.

syftet är:
... att stärka unga ledare att vara förebilder och ambassadörer
... att rusta unga ledare med verktyg för mänsklig värdighet
och mot rasism
... att inspireras och utbildas med nya metoder för skolarbetet
... att inspirera anställda och att stödja undomars engagemang
för detöppna och generösa samhället

allt det stod på ett papper som vi fick!

nu har jag även tömt min kamera på tal om köttbullar typ.
så jag ska göra ett inlägg nu med lite bilder och kanske
en liten film från skolaaaaann! ;P

pussar


Kommentarer
Postat av: Jocke

Vafaan, ja vill åka till auschwitz :] (avensjuk)

2011-02-12 @ 22:33:27
Postat av: Kalle

Auschwitz! :D

2011-02-12 @ 22:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback