3 februari

happyday idag!
va på skolan igen, kanske inte det roligaste men.
och sen nu ikväll så va vi i bocksliden med KU.

det var helt awesome i backen.
enda felet var att det snöade och man fick allt i ögonen.
men jätteskönt att åka snowboard.
ja precis, jag åkte SNOWBOARD!!
och jag ramlade inte en enda gång.
helt sjukt, jag är mycket stolt över mig själv (a)



här är min älskling!
tycker också jag var duktig eftersom jag aldrig stått
på just den här brädan tidigare heller.
pappa skruvade fast bindningarna typ 10 min innan vi
skulle fara.



alldeles för mycket snö för att man skulle
kunna ta ett bra kort på backen men..

nu ska jag nog göra mig i ordning och sova lite kanske.
måste upp och duscha imorgon innan skolan.
pusshej, godnatt

Kommentarer
Postat av: you know me

Najs! Kanske Kåbbdalis igen!? :)

2011-02-04 @ 21:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback