8 februari + dag 5 - en gammal bild på dig själv

hann inte med att göra dag 5 igår
så det får bli nu istället.

en gammal bild på dig själv.
jag tycker först och främst att det är svårt
att fatta ett beslut på vad gammal innebär.

men jag har hittat 2 bilder nu.
en från 2004 och en från 2005.



den första bilden är ifrån när 2004
när jag och sara juul krattade och kastade löv.



den andra bilden är ifrån semestern 2005 när vi
var i östersund och hälsade på släkt till pappa.

nu ska jag och min vän fara på vattengympa snart.
så jag kanske borde väcka den sovande rasmus som
ligger i soffan.

hinner jag fixar jag dag 6 sen också när
jag kommer hem!

haha pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback