2 januari

skotern startade!
och den är nu uppkörd på släpen för
avgång till farmos stuga.
förhoppningsvis behöver jag inte vänta hela
dagen på att mina föräldrar ska bli färdiga.



det jobbigaste som finns är när man ska fara
någonstans och är helt färdig,
men sen är det någon som knappt har börjat packa typ.
och så måste man vänta typ en timme till och göra ingenting
bara för att någon annan är jätttteeeeseg!

nu ska jag packa färdigt och göra mig själv lite mer klar.
blev inte väckt mydigt imorse alltså.
mamma rycker upp dörren och säger: har inte pappa väckt dej?
aja du ska ut nu iallafall och hjälpa pappa att skotta!
så ca 2 minuter efter att man just vaknat så står man ute i
snön och skottar för att släpvagnen ska kunna dras fram...

jag känner mig fortfarande sovande och ovaken!
fina ord det där, haha
ha en bra vecka.
ska nog ta med mej datorn, men vet inte om det finns internet
i stugan.
det märks ;P

pusssshejj!

Kommentarer
Postat av: Jansson

Men ditt lyllo min skoter startar inte ens !! :( Men skotta är ju alltid bra för konditionen ;)

2011-01-02 @ 22:52:57
Postat av: Monica

Ha ha ha!!! Varför känns det så igenkännande??? Att vääääänta är ju inte heller min grej! Nåja, ni kom ju dock iväg...till slut! ;) Ha det så bra å hör av dig om ...du vet vad!!! :) Kram!

2011-01-03 @ 01:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback