20 januari

god eftermiddag.
eller vad man nu brukar säga.

just nu sitter jag och väntar på att maten ska
bli färdig antar jag.
slutade skolan för snart en timme sen och efter
det satt jag kvar med några en stund tills jag gick hem.

btw så failade jag då också.
jag hade just tagit ett tuggummi.
sen hann jag typ tugga 2 minuter på det tills
jag råkade svälja ner det........
jättejobbigt! och jättemycket slöseri på tuggummi
eftersom jag var tvungen att ta ett nytt!

tänkte lägga in en dagens outfit bara för att jag typ
aldrig gjort det och för att jag tycker om det jag
har på mig idag (a)
helt ärligt snott ur rebeckas garderob.
nä okej, inte allt faktiskt, vissa saker är mina.
och hon vet faktiskt att jag har dom också!!



nu ska jag va social på skype.
för nu vill nån faktiskt prata med mej (a)
haha hejjss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback