22 januari

nyss va jag så hungrig så jag trodde jag skulle dö
och nu är jag fortfarande hungrig med inte lika hungrig
eftersom jag just åt förrätt som pappii gjorde!

snart, om typ en kvart eller nåt så ska jag äntligen
få äta middag!!!

idag vaknade jag just innan 12 och sen tvingades jag
följa med ut till "rostugevägen" med mor och far för
att gå ut med hunden.
sen så kom jullis ett tag efter att jag kommit hem
så då färgade jag håret på henne och sen så fixade vi/jag
även till det lite.
tycker om att det är så himla lätt att tupera hennes hår.
hehe!

ikväll så har jag ingenting inplanerat.
så vi får se om jag kommer göra nåt överhuvudtaget.
annars blir jag väl hemma i ensamheten som vanligt.

vi höres.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback