26 januari

jag känner att det inte händer speciellt mycket
i mitt liv för tillfället.
har typ börjat träna rätt mycket.
eller egentligen kanske det inte är mycket,
men det är mer än tidigare i alla fall.
nu när vi inte dansar flera gånger i veckan så
måste jag ju göra något annat.

i måndags spelade jag först badminton i en timme
och sen gick jag och mor min på gymet och va där
en timme också.

sen igår så va jag & rasmus på vattengympan
för andra veckan i rad.
magövningarna tar typ livet av en när man gör dom!

imorgon har jag sovmorgon & rebecka fyller år.
pappa ringde till mig och sa:
"vi väcker rebecka kvart i 7 imorgon eftersom hon fyller år"
ja ba: "men aldrig någonsin! jag har sovmorgon, jag grattar henne sen"

klart att jag fick som jag ville!

hon klev ju inte upp klockan 10 och väckte mig på min
födelsedag så, det jämnar ju som ut sig (a)

jag har just gjort lite svenska-novellanalys-skrivning.
men de va några kommentarer som hon skrivit som
jag inte förstod.
så jag ska prata med henne imorgon så jag vet vad jag ska göra.

haha kollade på apberget idag för första gången på
typ jag vet inte hur länge.
och då hittade jag en bild som marielle hade som 
jag inte ens visste fanns!!!



haha har aldrig sett den!!!!

nu ska jag kanske göra mig i ordning lite.
typ sova om en stund.
godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback