4 januari

eller ja, nu är det ju typ 5 januari men.

ikväll sen vi tillslut hade kommit hem så
va jag me rasmus.
guitar hero & ett konstigt bilspel.
+ massa popcorn såklart.

har även tvärhjälpt amanda lite med hennes blogg
som hon just har skaffat.
om jag skulle göra det noga skulle det ta flera timmar.
men jag la in den headern hon ville ha,
och fixade till lite färger så det blev mer rätt.
amandaavictoria.blogg.se

nu ska jag ta tag i mitt liv och borsta tänderna
och sedan soooova.
imorgon ska jag göra en minisammanfattning
från året 2010.
om jag hinner vill säga. (och kommer ihåg)
brukar ju som förskjuta allt jag säger jag ska göra.
hehe
men nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon.

puss&godnatt


Kommentarer
Postat av: mli

inte för att det har med inlägget att göra ^^ :P



JAG ÄLSKAR DIG GUMMAN <3

2011-01-06 @ 19:14:18
URL: http://emeliepers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback