imorgon

ja imorgon så åker jag till umeå över dagen
för att titta på när min kusin ska spela badminton.
blir nog awesome!

ingen som ska med? ;)

men när jag kommer fram så måste jag vänta
ca en timme innan min skjuts kommer och hämtar mej
för att åka till stadion, eller vad det heter.

ibland är det synd att man inte känner någon i umeå
särskillt väl.
annars skulle jag ju kunna ha haft sällskap den timmen.
men jag kanske går & äter istället.
kanske köper en subway-macka.
fatta gott!!!

när jag kommer hem sen igen så ska jag till emil.
han fyller ju faktiskt år imorgon!!

nu måste jag göra mig iordning så jag orkar kliva upp
klockan 7 imorgon.
usch vad jooooooooobbbbiigt!

godnatttttters, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback