apu apu

bara för att jag kan!

HUR
svarar du i telefonen: Hallå
tycker du om gul-bil-leken: nej uschusch
mycket pengar har du i plånboken just nu: har aldrig lösa pengar
mycket är klockan: 00:25

många kontakter har du på msn: orkar inte kolla
spenderar du en regnig dag bäst: inomhus


VEM 
pratar du med på msn just nu?
ingen alls
vill du kasta en sten i huvudet på? alla som förtjänar det 
saknar du mest just nu? oj, svårt.

är din bästa vän av samma kön? julia har nog alltid varit närmast
är din bästa vän av motsatta kön? rasmus kanske
är ditt 10:e sms ifrån? vet inte, orkar inte kolla

ska du träffa imorgon? ja det vet jag inte.
umgicks du med senast? de som var hos frida och fikade

festade du med senast? haha

 

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
cyklat utan händerna: japp

gråtit en hel natt: nej

åkt vattenskidor: faktiskt inte..

åkt rullstol:
gjort en bakåtkullerbytta: joorå

köpt lösgodis för över 50 kr: mjoo
haft träningsvärk: absolut
önskat att du var det andra könet: bara för någon stund
velat vara ett djur: vet inte

tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: haha nejj
tycker harry potter är bra: typ inte (a)

hatat choklad: nej det har jag inte

 

VEM
är i rummet med dig? ingen
fick du senast sms av? joakim
tänker du på nu? joakim, för ja skrev de i förra svaret.

pratade du senast i telefon med? pappii
hus var du senast i: mitt eget antar jag
önskar du var med dig nu? ..

är din favoritsläkting? vill inte välja nån speciell..

 

VAR
är din telefon? i sängen tror ja

är din mamma? en våning ner
sover du? i min säng
handlar du mest? vet inte
fick du tag i tröjan du har på dig: joakim

åkte du senast bil? hem från frida

i lägenheten är du? mitt rum

 

VAD
åt du senast? tårta hos fria
drack du senast? mormors-saft ;p
är det för färg på dina byxor? gråa

är närmaste saken som är blå? en vattenkanna tror jag

har du på fötterna? strumpbyxor

är din favorit färg? röd/svart nåt.

vilken film såg du senast? dum, dummare på tv
hör du just nu? vinden från mitt öppna fönster


HAR DU NÅGONSIN
1. hånglat i mer än 3 minut?
joo
2. sovit i en annan säng? ja

3. hånglat på en bio? nej

4. hånglat i skogen? vet inte
5. tyckt att din kusin är het? nej

6. sovit naken? ja
7. kört över hastighetsgränsen? njaaa 
8. målat om ditt rum? nä men tapetserat

9. dansat framför en spegel? jööö
10. fått hicka? ja..
12. stulit pengar från en kompis? nä verkligen inte

14. varit i slagsmål? haha nä
15. smugit ur ditt hus? någon gång när jag va liten
16. haft känslor för någon som inte känt detsamma? ja.
17. hånglat med en främling? hehe
18. älskat eller saknat någon? oja


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Aww ^^

2011-07-14 @ 17:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback