13 juni

elina har trååååkigt ;)

1. Finns de någon av de motsatta könet du gillar mer än vän? Inte vad jag kommer på..
2. Har du blandat mediciner med alkohol? Nej
3. Vilken färg har din mobil? svart/grå typ
4. Gillar du att läsa? njaae, inte direkt
5. Har du något husdjur? Jaaadå!
6. Är du cool? vill jag inte påstå.
7. Har du någon hemlig dröm? tror inte det..
8. Isåfall, vad? hade jag haft en, skulle jag ändå inte sagt vad det var
9. Favorit godis? Omg, finns så mycket gott..
10. Är du kär? nej..
11. Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren tror jag, ibland vintern..
12. Framför eller bakom kameran? Bakom, hehe
13. Tycker du om kanelbullar? njaa, vaniljbullar är godare ju.
14. Har du någon pojkvän/flickvän just nu? är enligt facebook gift med emelie!
15. När fyller du år? 1 januari
16. Vilken färg är det på dina väggar? grå, grå, grå och lite mörkgrå
17. Spelar du något dataspel? njae
18. Isåfall, vilket/vilka? -
19. Hur gammal är du? 17
20. Favoritfärg? typ svart, röd
21. Går du i någon sport? tyvärr inte längre..
22. Vilken färg har du på dina sockar just nu? jättesvarta
23. Vad sa du senast? hejdå, vi höres! (till emma-lisa & emelie när jag hoppade ut ur bilen)
24. Favoritmat? men det finns ju sååå mycket som är gott...
25. Vilken bok håller du på med att läsa just nu? läser inga böcker
26. Hur mycket shoppar du för varje månad? inte speciellt mycket.. är rätt snål av mig.
27. Har du en egen digitalkamera? joodå
28. Vad ser du utanför ditt fönster? hus lite överallt
29. Vad har du på dina väggar? Tavlor, hyllor, inramade kort, pokaler osv.
30. Har du många bilder på din data? tillräckligt.
31. Vem ringde dig senast? Lisa
32. Vad står det i ditt 48de sms? "ladda? :)"

33. Och vem är det ifrån? krille

34. Har du körkort? jag har ett körkort, men det är för AM..

35. Vad åt du senast? kolgrillad fläskfilé på golden bar ;)

36. Gillar du skolan? nja inte direkt..

37. Vilken var den senaste låten du lyssnade på? oj vet inte...

38. Har du något smycke du absolut inte vill tappa bort? jo det tror jag.

39. Om jag säger va, så säger du...? Va?

40. Vilken var den senaste hemsidan du var inne på? facebook tror jag.
41. Längtar du till något? njaaa, vet inte..
42. Om ja, till vadå? -
43. Vem pratade du senast med på msn? ÄMLÄ!!!
44. Om du sträcker ut din högra hand, vad nuddar du då? beror på vilket håll jag ska he handen
45. Gillar du att bada? jodå, alldeles tillräckligt
46. Brukar du bli nöjd med bilder på dig själv? nja, inte ofta.
47. Har du någon dricka nära dig just nu? Neppp
58. Vad ska du göra idag? dra till emelieeee
59. Hur svarar du i hemtelefonen? Hej det är elina
60. Hur svarar du i mobiltelefonen? hallå
61. Ringer du mycket? Nej
62. Från mobil? mer än hemtelefon
63.Vem ringde du senast? pappii
64.l timmar sömn inatt? orkar inte räkna
65.Sover du ensam? jöö
66.Vad ser du fram emot? lön typ?
67.Vad vill du ha just nu? pengaaaaaaaarr
67Vem hånar du? eh...
68.Vem saknar du mest? saknar massa folk ju..
69.Vem vill du helst slippa? ...
70.Vem stör du dig på? ingen just nu
71.Vem vill du sova bredvid inatt? jadu..
72.Vilken buss åker du oftast? 32
73.Vilken årstid är det nu? Sommar
74.Har du varit kär? kanske nån gång
75.Är du kär nu? nejjj
76.Är du en bra partner? antar det
77.Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? jaa
78.Vad åt du senast? samma som jag skrev innan?
79.Är du polare med grannarna? vet knappt vilka grannar jag har
80.Har du varit utomlands? jaop
81.Var är dina syskon just nu? typ ute och drar på stan kanske
82.Vilken tid gick du upp imorse? typ 12.20 kanske
83.Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov tror jag
84.Vad är det första du gör på morgonen? kollar vad klockan är påtelefon
85.Vad ska du göra efter det här? emelieeeeeeee ju
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback