min vecka i polen - del 3

jaja då var vi framme på tisdag då.
den här dagen så fick vi ett break från alla hemskheter
vi fått se de tidigare dagarna och åkte in till krakow
för en härlig dag av shopping!

vädret den dagen var otroligt, över 30 grader och stekande sol.
jag hade bränt mig lite dagarna innan,
så jag var tvungen att ha på mig en halsduk...





här är en bild jag tog som en souvenir till emma-lisa!



till lunch den dagen var vi några som åt på KFC, typ kentucky fried chicken eller nåt.



sedan fortsatte vi våran dag med shopping.
och, jag köpte ett par oseriösa glasögon (a)



vid klockan 4 så samlades vi för att tillsammans gå till de judiska kvarteret
och sedan äta middag där klockan 6.
jag & frida gick runt en stund och sedan hittade vi folk som satt
och drack cola, så vi joinade dom.





bild på några brudar utanför restaurangen
jag, kajsa, frida, olivia, fanny.
(de som är bruna på den här bilden har fuskat och solat solarium)
typ alla förutom jag...



middagen som jag åt var en typisk judisk maträtt typ.
det var kalkon tror jag, med nån sås, mandelspån och stekt potatis.



snart ska jag skriva den sista delen av min vecka också.
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback