1 mars

ganska otroligt.
en ny månad och jag bär bäbisen!!

haha nu skall jag berätta en historia om
mitt och emelies barn!

det var en augustidag, och precis som nästan
alla andra dagar så var jag och emelie hos thom.
sen så vips, så var vi med barn! (a)
ett barn som vi bär varannan månad och som
emelie sen ska föda när det gått ett år!
ja, detta är ett barn som skall bäras i ett år.

nu i helgen så hade vi även ungen på lån,
för att se hur den var!
haha knasig unge kommer det att bli i alla fall.
men vad annat kan man vänta sig av
mig och emelie som man och fru?

ikväll ska jag till bocksliden med rasmusänä.
nu ska jag se om någon kommer hem och lagar
mat till mig!

pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback