10 mars

goddagens!

nu är jag hemma igen efter 4 dagar läger.

måndag: skoter till örträsk
tisdag: slalom i agnäs
onsdag: slalom i agnäs
torsdag: skoter till lycksele.

jag kan ju säga att det tar på kroppen.
ryggen har mått bättre vill jag lova.



måndag, samling på shell för avresa.
(min söta venture är den utan rosa skidor)



outfiten var fulländad med mammas skoteroverall och solglasögon!



vi lekte kajsa kaos och skulle göra en reklambild för vintersport.
kanske inte den bästa reklambilden men, marklund är söt!



misslyckad bild på janssons hopp!



jag och frida ritade med en grön spritpenna
på massamassa ägg.
detta är ett av resultaten!



gårdagens middagstillverkning av mig, emma-lisa och frida.
detta är början på tzatsiki!
när gurkorna revs blev det grön saft över.



så sedan busade vi lite.
hällde upp den gröna gurksaften och ställde fram den som förrätt.
smakade.... gurka!



påväg hem idag stannade vi för fika i solen.
sedan fick pojkarna för sig att busa.
speciellt marklund!!



det resulterade att han körde fast!
inte för att det syns så bra på bilden men.
det är inzoomat jättejättelångt!

nu ska jag snart äta.
ikväll blire film med pojkar!

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback