7 mars

jag har inte så bra planering.
ska på sportlovsläger idag.
så samtidigt som jag packar till det så
gör jag iordning mig själv,
tar det hyffsat lugnt,
och sitter och chattar på msn...
tur det är typ 2½ timme kvar!
fast sen måste jag hinna som tvärest på
ica eller nåt också.

men det ska jag lösa!

ja, eftersom att jag nu åker på läger så kommer
jag inte kunna skriva något förrän tidigast torsdag
eftersom det är då vi kommer hem.
men eftersom jag kör skoter till och från örträsk
så finns risken att jag är för trött för att skriva
när jag kommer hem!

haha nu måste jag nog fortsätta göra något
nödvändigt så jag hinner med min
"låtsas-planerng"!

pusshej, ha en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback