busigt

måste bara berätta något ganska kul.
igår när jag skulle sova så glömde jag att
stänga av wi-fi grejset på min telefon
så jag va under hela natten inloggad på facebook.

när jag sen vaknade imorse så stod det
att jag hade 14 nya aviseringar.
alla från sebastian eriksson som tydligen varit
vaken hela natten.
dom här meddelandena hade jag fått:

Elina
wtf.
Gå och lägg dig.
Det är 04:31 på morgonen
Bara du, jag, några amerikaner och en arab inne på facebook.
och
lägg
dig
Äru vaken?
Somnade du?
Allt är knas
nu ska jag sova.
Du är nog hackad.

jag skrattade en del när jag hade läst det.
måste berätta för han hur det låg till om han
inte läser det här vill säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback