13 maj

fredag den 13.
än har det inte hänt något dåligt iallafall.
kanske har jag bara haft tur eller så händer det något snart!
har inte haft något att skriva om på hela veckan.
verkligen haft torka i mitt skrivande, eller vad man ska säga.
det här har min vecka bland annat bestått av:
nån form av kojbygge på idrotten!
ännu mera idrott i skogen, det är bara kalle som fastnar på bild!
sen engelskalektionen idag som spårade lite.
rasmus ritade ner hela tavlan med alla från engelskaklassen.
himla roligt var det i alla fall!
kolla facebook för att se vilka som är taggade.
håller just nu också på att ladda upp hela filmen som vi gjorde på
engelskan tidigare den här terminen.
lägger in den här senare!
ikväll blir det mys med folk!
puss

(btw så hatar jag att det inte går att göra mellanrum på min dator!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback