28 september

jag känner att jag inte varit duktigast på att skriva
de senaste dagarna!
så därför tänkte jag nu lägga in lite bilder från lägret
vi hade i helgen i örträsk med de nya konfirmanderna!
vi satte in bibelregister i deras nya biblar, och marklund roade sig med att
sätta plasten som var runt flärparna i ansiktet...
vi skulle även göra en spökrunda för konfirmanderna
(som vi kallade för samarbetsövningar)
och förberedde bland annat en gubbe som vi hängde upp över vägen.
det slutade med att dom stod och skrek att han skulle akta sig från vägen,
hahaha ganska roligt faktiskt.
tycker lite synd om gubben...
sedan fick vi hemligt besök från stan.
några som klädde ut sig för att skrämma dom senare på kvällen.
när vi kommit tillbaka var vi alla lite flummiga och försökte supa ner
en mygga med en spritpenna...
nu ska jag beställa skor med mammiiii.
kanske skriver något sen, annars skriver jag en annan dag!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback