29 februari

tjajta
idag är det skottdag, något som den här bloggen inte
har fått vara med om tidigare.
idag är en sån dag när man borde göra sånt som
borde ha en alldeles speciell egen dag.
dock så har jag inte kommit på något sånt att göra,
så istället sitter jag med färg i håret och väntar på
att få tvätta ur det och sen färga min systers hår.
tjänster och gentjänster kallas det! ;)
kände att jag behövde en uppfräshning av hårets nyanser
eftersom att sofia fick för sig att jag skulle vara med i
hennes projektarbete.
då kan de vara bra att se någorlunda bra ut i alla fall!


tycker fortfarande att det borde finnas något speciellt
som man kan göra idag, något som man verkligen kommer
att komma ihåg!
allt jag har gjort idag är att ha körlektion och se esteternas coda!
ska fortsätta fundera på vad jag kan göra.
men nu är det snart dags att tvätta ur hårfärgen!
frågan är vilken färg det blir (a)
pussssaaaaar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback