4 februari

elina vill inte sova!
så nu tänker elina snabbt (eftersom hon tidigare inte hunnit)
göra en liten snabb resumé som det vackert heter av
det berömda 2011!
i mitten av januari med en massa mysigt folk i aspliden!
det hände galenskaper på skolan!
jag och rasmus firade en forever alone-alla hjärtans dag
med kladdkaka och geléhjärtan!
jag och några brudar hade en awesome kväll på norräng!
bucklan (1) i vilhelmina!
some mystique stuff happened när jag och frida var i lule me auschwitzgänget!
det firades valborg at my place!
jag och frida (bland annat) åkte till polen för utbildningsvecka!
stadsfesten med lovisa! otroligt kul, (omg erik hassles trummis!!!!!!!)


det ena ledde till det andra, och jag blev kär! något så otroligt!
lovisa kom och va med mig i stugan!! :D
jag kom och va med lovisa på trästocks!!! (lovisa badade i älven)


lovisa kom till lycksele!
älskling skaffade en liten söt katt!
bucklan 2.0 i lycksele!
det vart jul och nyår och sen tog året slut!
nu kanske det är dags att sova lite.
kanske ännu piggare imorgon då?
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback