wondeful

hej igen!
jag fick för mig (när jag bara kan smsa med min älskling)
att idag på alla hjärtans dag göra något annat istället.
så till och börja med skrev jag ut mitt schema i miniformat.
(för att jag äntligen hittat min kalender igen och behöver ett
schema längst bak för att veta vad som händer!)
sen så gick jag in på kallvind höger och hämtade alla mina
glitterpennor som legat i en flyttkartong sen vi flyttade för
3 och ett halvt år sedan!
så otroligt roligt.
sen så tänkte jag städa lite också.
har varit duktig och tagit kort på hur rummet ser ut nu
så jag senare kan lägga in en före och efter-bild!
nu är det dags att dra igång med städningen.
puss&kram på alla igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback