25 januari

sjukdom...
dumheter borde det heta!
har varit sjuk nu sedan i torsdags.
var i princip frisk i lördags och sedan fick jag återfall igen
direkt på söndagmorgon med massa feber och bajs!
har hostat i 2 och en halv vecka och den blir bara värre!
febern ger sig inte mycket heller, 38,3 imorse när jag klev upp!
känns lagomt med bra att joakim också blivit en aning sjuk också.
han har blivit hemskickad 2 av 3 dagar, varav den tredje jobbade
han inte något alls!
2 nätter har han bara kunnat sova 1 timme så nu har jag
tvingat honom att gå och lägga sig!
jag ska nog inte heller vara vaken så himla länge ikväll.
vill bli frisk någon gång!

aja, rebecka fyller år på fredag.
kanske dags att fixa present???
vi höres, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback