25 mars

goddag!
sitter hemma nu och har just duschat.
insåg att jag inte hunnit skriva så mycket i veckan,
och i fredags vart det stressigt också så hann inte skriva
då heller.
anledningen till det var att jag skulle på konfaläger
hela helgen och sprang runt som en tok för att hitta allt jag
skulle packa ner!
i morse hade jag cpont i huvet och kände att jag inte orkade
följa med alla till backen.
så vart kvar med emma-lisa som inte heller mådde super
och sov till klockan 2 då pappa kom och hämtade oss.
att få sova 4 timmar extra gjorde mycket!
känns mycket bättre nu.

inte för att jag använde kameran så mycket i helgen,
men jag ska lägga in någon bild i alla fall när jag har
packat upp väskan och gått ner med all tvätt i tvättstugan!

ha en bra eftermiddag/kväll!
pussssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback