27 mars

god eftermiddag!
är sjuk och hemma idag.
känner mig inte riktigt så jättefräsch och har
ont typ överallt, speciellt i huvet!
så det blev att ta det lugnt idag så kanske jag tar
mig till skolan imorgon igen.
kan va bra att inte vara borta för mycket nu när jag
var sjuk i över 2 veckor i januari..

sitter och ser på lyxfällan just nu samtidigt som jag
pluggar lite samhälls.
tjejen som har ruinerat sig själv är helt störd!
hon är typ helt blåst.
jag blir helt galen av att se på det.
hon jobbar ingenting och går ut på puben onsdag-lördag.
och sen shoppar hon designerkläder och väskor
för typ 20 000 per månad. utan inkomst!!!

nu pluggar jag nog samhälls istället för det där sjuka
programmet.
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback