forever and ever

jag känner att det snart är dags för ett godnatt.
ska upp och iväg på lunch med styrelsen imorgon klockan 11
och innan dess bör jag nog packa också så jag vet att jag
har allt jag behöver då vi ska till emelie i aspliden
imorgon eftermiddag!
längtar som tusan, tror att det blir awesome!
vi ska basta, mysa och bara ha det allmänt bäst.
vart så att jag inte gjorde någonting alls ikväll.
älskling va här under middagen och ett tag efter,
men sen for han till sina vänner och jag orkade inte riktigt
så jag stannade hemma och åt popcorn med mamma och pappa!
nu ska jag packa ihop lite saker och gå över till
lägenheten så jag får sova ett tag.
godnatt alla, puss&kraaaaam


söt, men lite knäpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback