21 maj

godkväll.
har varit hemma helt ensam med hunden hela kvällen.
lite tråkigt är det när det inte händer något i huset.
har under den tiden hunnit laga mat, äta den,
promenerat med mira, varit till ica och hämtat ut ett paket
åt rebecka, sytt upp en rockabillyklänning och opererat lite
på balklänningen. det var några fula blommor som jag
absolut inte ville ha där!
kände mig himla duktig när jag sydde upp klänningen med
tanke på att jag inte rört en symaskin sen jag
gick i högstadiet (2 år sen).
blir mer att sy nu i framtiden.. om jag har tid i alla fall!
det är ju som roligt!

nu ska jag ringa och se om pappa är på väg hem
och vill fika lite med mig!
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback